راه‌اندازی سامانه گزارش‌های مردمی رگولاتوری

تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴

سامانه گزارش‌های مردمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با هدف دریافت نظرات مردم و بهبود ارائه خدمات بر روی پورتال این سازمان راه‌اندازی شد.

به گزارش گرداب، حسن مهدوی با اعلام خبر فوق گفت: تا پیش از راه‌اندازی این سامانه، فرآیند دریافت گزارش‌های مردمی به شیوه‌های دیگری از جمله صندوق‌های منصوبه در ساختمان و دبیرخانه سازمان انجام می‌شد که با راه‌اندازی این سامانه و در راستای تحقق دولت الکترونیک، فرآیند دریافت گزارش‌های مردمی مکانیزه شده است.

وی با اشاره به ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری عنوان کرد: استفاده از هرگونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه در مقابل انجام وظایف اداری و مرتبط با شغل از سوی کارمندان دستگاه‌های اجرائی در تمام سطوح تخلف محسوب می‌شود که در همین راستا دفتر بازرسی رگولاتوری به صورت مستقیم با انجام بازرسی‌های مستمر داخلی توسط بازرسان معتمد و متخصص بر اجرای این ماده قانونی نظارت می‌کند.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد رگولاتوری افزود: علاوه بر نظارت‌های مستقیم، در حال حاضر در سامانه گزارش‌های مردمی امکان دریافت و پیگیری گزارش‌های مردمی از تخلفات اداری فراهم شده است.

سامانه دریافت گزارش‌های مردمی در پورتال رگولاتوری، بخش معرفی سازمان، دفاتر ستادی، دفتر مدیریت عملکرد بارگذاری شده است.