به گزارش
گرداب، به نوشته شركت ارتباطات سيار، در اين نظرسنجي از 694 مشترك تلفن همراه كشور در مورد چهار شاخص «پوشش شبكه و آنتن دهي»، «كيفيت مكالمه»، «هزينهها و قيمت بستههاي تشويقي» و «سرعت و كيفيت اينترنت همراه» سوال شد كه «همراه اول» توانست بالاترين ميزان رضايت مشتركان را جلب كند.
اين نظرسنجي به روش مصاحبه تلفني و نمونهگيري تصادفي طبقهبندي شده، انجام شد.
در اين نظرسنجي برخي پاسخگويان به طور مشترك از خدمات چند اپراتور استفاده ميكردند كه 409 نفر از اپراتور همراهاول، 400 نفر از ايرانسل و 185 پاسخگو نيز از رايتل بهره مند مي شدند.
علت پايينتر بودن تعداد پاسخگويان رايتل به دليل سهم پايينتر اين اپراتور از مشتركان خدمات تلفن همراه در كشور است.