به گزارش گرداب، مدیران ارشد اعلام کردند عمده درآمد از طریق تبلیغات ویدئویی به دست آمده
است و هرچند این روند ادامه دارد، اما این کمپانی دچار نقصان درآمدزایی شده
است.
جک دورسی مدیر اجرایی توئیتر ضمن اعلام گزارش سال مالی 2016
تاکید کرد برنامه 2017 را با تنوع ویدئویی در بخش تبلیغات ادامه خواهد
داد.
وی ریست کردن استراتژی از سوی تبلیغکنندگان و گرایش بهسوی مشتری مداری را برای 2017 تعریف کرده است.
این در حالی است که توئیتر در فصل چهارم 2016 بیش از 167 میلیون دلار (23 سنت در هر سهم) ضرر داد.
کارشناسان
وال استریت برای فصل چهارم 12 سنت در هر سهم را پیشبینی کرده بودند که
درست از آب درنیامد و رقمِ درآمد کل 717 میلیون دلار نیز به ثمر ننشست.
در
این گزارش از حضور 319 میلیون کاربر فعال بهصورت ماهانه خبر دادهشده که
در کنار آن، رشد 11 درصدی کاربران بهصورت ماهانه تأیید شده است.
همچنین
داستانهای ترامپ نیز به افزایش درآمد توئیتر (بهصورت اندک) کمک کرده است
و به همین خاطر دورسی میگوید کاربران در هر جای دنیا هر روز یک خبر از
توئیتر دریافت میکنند.