معاون شورای عالی فضای مجازی:
معاون شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه امروز شاهد موفقیت روزافزون جوانان کشور در فضای مجازی هستیم ، گفت: حضور فعال، مهارت کافی و تولید محتوا در پیام رسان های اجتماعی نیاز ما برای شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۲۸۳۰۵
به گزارش گرداب، امیر خوراکیان در یادواره شهدای رسانه استان کرمان و سومین جشنواره رسانه های برتر (ابوذر) و دومین گردهمایی بزرگ فعالان فضای مجازی افزود: محاصره تبلیغاتی دشمن امروز در حال شکستن است و در این زمینه ستاد فضای مجازی به تازگی ایجاد شده و در تلاشیم هوشیار سازی عمومی در این حوزه انجام شود.

وی اظهار داشت: تولید محتوا، هماهنگی انقلابی و ساماندهی شبکه توزیع، محورهای شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن است لذا باید با استفاده از ابزار پیام رسان، موفقیت های انقلاب و دلگرمی ها را به مردم و مسئولان اعلام کنیم.

معاون شورای عالی فضای مجازی گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه ای برای جوانان نخستین و ریشه ای ترین جهاد جوانان را شکست محاصره تبلیغاتی دشمنان تلقی کردند.

خوراکیان عنوان کرد: این قلم نباید با کم مهری روبرو شود و بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه راه است که ماموریت ها در آن مشخص و تکلیف معلوم می شود.

وی افزود: گستره محاصره تبلیغاتی دشمن سکوهایی در بستر رسانه های اجتماعی است و پدیده مهم فضای مجازی عرصه جمع کردن تمام فعالیت های بشر از جمله اقتصاد، فرهنگ، حمل و نقل، معامله و فعالیت بانکی در آن وجود دارد.

معاون شورای عالی فضای مجازی تصریح کرد: دشمن برای محاصره تبلیغاتی کشور میدانی به وسعت سکوهای پیام رسان فعال کرده است.

وی گفت: طی یک سال گذشته چهار برابر رشد جمعیت جهان شاهد رشد استفاده از پیام رسان ها هستیم و طی این مدت تعداد 400 میلیون کاربر این پیام رسان ها افزایش یافته است.

خوراکیان ادامه داد: برخی پیام رسان ها بیش از 2 هزار میلیون کاربر دارند که گستره وسیعی برای اقدامات و تنظیم امور بر اساس اراده ایجادکنندگان دارد و داده های بزرگ در این رسانه ها تجمیع و آنان برای تحلیل، ذائقه سنجی و شناخت وضعیت جامعه در اختیار سازندگان پیام رسان ها قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه به وسیله هوش مصنوعی محتوا تولید می شود اضافه کرد: ربات ها در محاصره تبلیغاتی به عنوان ابزار مورد استفاده دشمنان قرار دارند.

معاون شورای عالی فضای مجازی گفت: دشمنان از رسانه های جمعی استفاده و برنامه تولید می کنند و تولیدات کوچک را در فضای مجازی می فرستند و برای این محاصره تبلیغاتی ستاد تشکیل دادند و در آن برای مقابله با کشور فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری چهار محاصره دشمن در جنگ تبلیغاتی از جمله انتشار اخبار دروغ و مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت ها، پنهان کردن جلوه های امید بخش و بزرگ کردن عیوب کوچک و انکار محسنات بزرگ مشاهده می شود.

خوراکیان افزود: هدف دشمن ایجاد ترس کاذب و مایوس سازی مردم و مدیران کشور از آینده است که به تناسب و در مقابله آن باید فعالیت کرد و فعالان فضای مجازی در این زمینه باید تلاش کنند.

منبع: ایرنا
نظر شما :
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد