Gerdab.IR | گرداب

دریافت حق عضویت از کاربران برای قابلیت جدید توئیتر

دریافت حق عضویت از کاربران برای قابلیت جدید توئیتر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

به نظر می‌رسد توئیتر قصد دارد سرویس جدیدی راه اندازی کند و با دریافت حق عضویت ماهانه قابلیت‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار دهد.

به گزاش گرداب، توئیتر از تابستان گذشته در حال کار بر روی نوعی سرویس اشتراک است و جین مانچون وونگ که اغلب ویژگی‌های جدید در برنامه‌های مختلف را بررسی می‌کند جزئیاتی از سرویس اشتراکی توئیتر را منتشر کرده است.

وانگ ادعا می‌کند به اطلاعاتی دست یافته که نشان می‌دهد سرویس مذکور «بلو» نام دارد و پایه حق عضویت آن ماهانه ۲.۹۹ دلار است. کاربر با پرداخت حق عضویت می‌تواند به برخی از ویژگی‌هایی دسترسی یابد که قبلاً فاش شده‌اند مانند قابلیت‌های «اصلاح توییت» و «مجموعه‌ها» (Undo Tweets و Collections).

ویژگی Undo Tweets مدت زمان کوتاهی به کاربر فرصت می‌دهد تا توئیت‌های اشتباهی را قبل از انتشار در پلتفرم حذف کند. کاربر می‌تواند مدت زمان این بازه را خود تعیین کند. قابلیت Collections نیز به کاربر اجازه می‌دهد توییت‌های خود را دسته بندی و ذخیره کند تا بعداً راحت‌تر بتواند به آن‌ها دسترسی یابد.

به گفته وانگ احتمالاً این سرویس جدید دارای چند سطح خواهد بود که گزینه‌های بیشتری را برای کاربر ارائه می‌کند. او معتقد است گزینه‌های گرانقیمت تری هم مانند تجربه خواندن اخبار بدون شلوغی و تراکم عرضه می‌شود.

توئیتر از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.