Gerdab.IR | گرداب

خبر خوش برای اعضای آمازون؛ دسترسی همه به سرویس Luna

خبر خوش برای اعضای آمازون؛ دسترسی همه به سرویس Luna
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰

به مناسبت روز آمازون پرایم، سرویس Luna در دسترس همه‌ی اعضای آمازون پرایم قرار خواهد گرفت

به گزارش گرداب، در ۲۱ و ۲۲ ژوئن (روز آمازون پرایم)، همه‌ی اعضای آمازون پرایم به سرویس بازی Luna دسترسی پیدا خواهند کرد. قبلا برای آزمایش کردن Luna، از دستگاه‌هایی که با Fire TV پشتیبانی می‌شدند می‌توانستید درخواست دسترسی یا ثبت‌نام ارسال کنید. اما برای این مدت زمان محدود، همه‌ی اعضای آمازون پرایم در ایالات متحده می‌توانند بلافاصله آزمایش هفت روزه‌ی Luna را شروع کنند.

Luna برای رایانه‌های شخصی با سیستم‌عامل ویندوز، Mac، Fire TV و از طریق آیفون، iPad و گوشی‌های اندروید در دسترس است. هزینه‌ی دسترسی به بازی‌هایی از جمله Control، GRID و Metro Exodus، ۵.۹۹ دلار در ماه است. اگر هم در Luna حساب کاربری باز کردید، می‌توانید ماهیانه ۱۴.۹۹ دلار برای متصل شدن به کانال بتا Ubisoft Plus بپردازید. با این کار به بازی‌های زیادی از Ubisoft، مخصوصا جدیدترین آن‌ها مانند FarCry، Assassin’s Creed و Watch Dogs دسترسی پیدا می‌کنید.

طبق گزارش ۹to۵Google، آمازون نیز دسته‌ی اختصاصی Luna را از ۱۴ تا ۲۲ ژوئن با ۳۰% تخفیف می‌فروشد و ۴۰ دلار تخفیف برای خرید پکیج که شامل دسته‌ی Luna و Fire TV Stick ۴K میشود، قرار داده است.
اگر عضو آمازون پرایم هستید و کنجکاو بودید تا ببینید Luna چه تفاوت‌هایی با Google Stadia و Microsoft xCloud دارد، این فرصت خوبی است تا امتحان کنید. ولی انتظارات خیلی بالایی نداشته باشید. در پیش‌نمایش اولیه‌ی Luna در اکتبر ۲۰۲۰، مشخص شد که این سرویس نقاط ضعفی هم دارد؛ بازی‌ها سریع بارگیری می‌شوند، اما تعداد بازی‌های موجود کم است و سرعت اینترنت حداقل باید ۲۵ مگابیت بر ثانیه باشد تا بتوان روان بازی کرد.