Gerdab.IR | گرداب

اپلیکیشن «بلد» به‌روز شد + جزئیات

اپلیکیشن «بلد» به‌روز شد + جزئیات
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰

«بلد» از حل مشکل مسیر خورده شده بعد از منحرف شدن از مسیر در بروزرسانی جدید خبر داد.

به گزارش گرداب، اپلیکیشن «بلد» یک مسیریاب هوشمند ایرانی و مورد استفاده بسیاری از رانندگان در شهرهای پرجمعیت ایران است. این اپلیکیشن تا آبان ۱۴۰۰ در کافه بازار حدود ۶ میلیون، مایکت ۸۰۰ هزار بار و در گوگل پلی ۵۰۰ هزار بار دانلود و نصب شده است.

 از عمده مشکلات اصلی اپلیکیشن «بلد» که موجب نارضایتی برخی از کاربران شده، می توان به طولانی شدن و سردرگمی برنامه پس از تغییر مسیر ناگهانی راننده و همچنین ضعف در جایگزینی مسیر جدید اشاره کرد.

از این رو «بلد» در جدیدترین نسخه خود که به تازگی منتشر کرده در پی حل کردن این مشکلات برآمده و تغییرات تازه ای را در برنامه اعمال کرده است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

• حل مشکل مسیر خورده شده بعد از منحرف شدن از مسیر
• ‏بهبود عملکرد برنامه

حل مشکل مسیر خورده شده بعد از منحرف شدن از مسیر

در آخرین بروزرسانی «بلد» مشکلات مربوط به منحرف شدن از مسیر و مسیر خورده شده رفع گردیده است. همچنین عملکرد برنامه نیز بهبود پیدا کرده است.

امکانات جدید در آخرین بروزرسانی «اپلیکیشن بلد»

اپلیکیشن بلد یک نقشه و مسیریاب فارسی است که با توجه به ترافیک آنلاین و در نظرگرفتن زمان رسیدن به مقصد، بهترین مسیر را به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد.

بلد توانایی ارزیابی لحظه‌ای ترافیک را دارد. این اپلیکیشن علاوه بر نمایش مسیر بر روی نقشه از قابلیت سخنگوی صوتی نیز پشتیبانی می‌کند.

بلد دارای قابلیت‌های نقشه ماهواره‌ای باکیفیت در همه شهر‌های ایران، سخنگوی صوتی با گویش‌های مختلف، پیشنهاد و ارائه چند مسیر متفاوت برای رسیدن به مقصد، نمایش شاخص آلودگی هوا، امکان نمایش خطوط حمل و نقل عمومی و ... است.