Gerdab.IR | گرداب

برنامه‌های شهردار نیویورک برای آموزش رمزارز در مدارس

برنامه‌های شهردار نیویورک برای آموزش رمزارز در مدارس
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰

اریک آدامز، شهردار جدید نیویورک، معتقد است که باید به دانش‌آموزان در مدارس درباره ارز‌های دیجیتال آموزش داده شود.

به گزارش گرداب - گفتنی است که او در انتخابات اخیر شهرداری نیویورک متعهد شد که زمانی که در ژانویه آغاز به کار کند، شهری حامی ارز دیجیتال بسازد.

اریک آدامز در مصاحبه‌ای با یک شبکه تلویزیونی، اظهار داشت از آن‌جایی که استفاده از ارز‌های دیجیتال، روش جدیدی برای پرداخت کالا و خدمات در سراسر جهان است، مدارس باید دانش‌آموزان را با شیوه جدید آشنا کند. او در ادامه افزود که آگاهی عمومی درباره رمزارز بسیار پایین است و افراد زیادی مخصوصا نسل جوان نمی‌دانند که بلاکچین یا بیتکوین دقیقا چه هستند.

او به برنامه‌های خود برای تشویق کسب و کار‌های نیویورکی به استفاده و پذیرش بیتکوین و سایر ارز‌های دیجیتال اشاره کرد و گفت که نیویورک باید مرکز نوآوری و پیشرفت باشد.

افراد نسبت به نظرات آدامز واکنش‌های متفاوتی داشتند. یک کاربر توییتر به نام نیما عابد می‌نویسد که آموزش‌های مربوط به رمزارز باید در برنامه درسی مدارس گنجانده شود تا سرمایه‌گذاران جدید قبل از ورود به بازار دارایی‌های دیجیتال، به ذهن باز و دانش کافی در این زمینه برسند.

اما برخی دیگر با این موضوع مخالف بودند و اعتقاد داشتند که مدارس قبل از هر چیز باید روی آموزش درست ریاضیات، تاریخ، علوم، زبان و مفاهیم مالی واقعی متمرکز شوند.

لازم به ذکر است که شهردار منتخب طی هفته جاری عنوان کرد که حقوق سه ماه اول خود را بر حسب بیتکوین دریافت خواهد کرد و قصد دارد جریان مشاغل مرتبط با متخصصین و استعداد‌های حوزه کریپتو را در نیویورک ایجاد کند.

نیویورک اولین شهری نیست که برای آموزش ارز دیجیتال در مدارس، برنامه دارد. در ماه مارس ۲۰۲۱، مجلس نمایندگان جورجیا لایحه‌ای را تصویب کرد که طبق آن، مقامات آموزش و پرورش موظفند تا برنامه‌های آموزشی در رابطه با سواد مالی و رمزارز را در دبیرستان‌ها اجرا کنند.

منبع:
cointelegraph