Gerdab.IR | گرداب

قابلیت امنیتی جدید اپلیکیشن اسنپ

قابلیت امنیتی جدید اپلیکیشن اسنپ
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰

شناسایی و پیگیری «انحراف از مسیر» به‌طور آزمایشی فعال شده است.

به گزارش گرداب، قابلیت «انحراف از مسیر» در شهر‌های تهران، قم و کرج به صورت آزمایشی فعال شده است. اسنپ برای کامل‌تر کردن امکانات امنیتی اپلیکیشن خود قابلیت جدیدی را به این سرویس اضافه کرده است که به صورت هوشمند می‌تواند انحراف از مسیر را در سفر اسنپی رصد کند و در صورت مشاهده هر مورد غیرعادی تیم امنیت سفر را به‌سرعت مطلع کند.

طی یک سال گذشته تیم امنیت و پشتیبانی اسنپ به صورت متمرکز با هدف تامین امنیت در سفر‌های اسنپ قابلیت‌ها و ابزار‌های متعددی را برای اپلیکیشن اسنپ طراحی کرده‌اند، از جمله مهم‌ترین آن‌ها «سرویس امنیت سفر» است که مجموعه‌ای از امکانات ارتباطی با تیم پشتیبانی و امنیت سفر را فراهم می‌کند.

تماس مستقیم و ارسال پیام فوری به تیم امنیت سفر، امکان به اشتراک گذاشتن مشخصات سفر و تماس مستقیم با اورژانس از جمله امکاناتی است که به واسطه سرویس امنیت حین سفر در اختیار کاربران قرار گرفته است.

قابلیت امنیتی جدید اپلیکیشن اسنپ

با اضافه شدن قابلیت رصد انحراف از مسیر می‌توان گفت امکانات و ابزار‌های اپلیکیشن اسنپ برای امنیت سفر‌ها به سطح استاندارد‌های بین‌المللی تاکسی‌های اینترنتی رسیده است و تمامی راهکار‌های تکنولوژیکی که دیگر سرویس‌های مشابه در دنیا برای امنیت سفر کاربران‌شان فراهم کرده‌اند در این اپلیکیشن نیز وجود دارد.

الگوریتمی که برای این قابلیت نوشته شده روبه‌بهبود است و در حال حاضر به‌صورت آزمایشی در حال رصد سفرهاست و به مرور با دقت بالاتر می‌تواند تمامی موارد غیرعادی در سفر‌های اسنپی را شناسایی و به تیم امنیت اسنپ گزارش کند.

در این مرحله تیم امنیت سفر با برقراری ارتباط با مسافر وضعیت سفر را بررسی می‌کند و تمامی اقدامات لازم برای تامین امنیت و رسیدن شما به مقصد را انجام خواهد داد.