Gerdab.IR | گرداب

افزایش پذیرش سازمانی رمزارز‌ها در سال ۲۰۲۲

افزایش پذیرش سازمانی رمزارز‌ها در سال ۲۰۲۲
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰

بنیان‌گذار صرافی FTX معتقد است که صنعت کریپتو در سال آینده شاهد افزایش پذیرش سازمانی خواهد بود و این مسئله با افزایش شفافیت رگولاتوری در سراسر جهان رخ خواهد داد.

به گزارش گرداب، بنیان‌گذار صرافی کریپتوی FTX، سم بنکمن فراید، خوش‌بین است که به دلیل شفافیت بیشتر قانونی در سال‌های آینده، پذیرش سازمانی رمزارز‌ها به‌طرز چشم‌گیری افزایش خواهد یافت.

او در یک گفتگو با خبرگزاری بلومبرگ، پیرامون مسائلی چین مقررات کریپتو، پذیرش سازمانی و متاورس صحبت کرده است. علی‌رغم پایان ناگوار سال ۲۰۲۱ برای بازار‌های کریپتو، او نسبت به سال آینده خوش بین است.

«آنچه که مرا امیدوار می‌سازد، اساساً شفافیت قانونی در آمریکا و سراسر جهان است که گمان می‌کنم می‌تواند باعث پذیرش سازمانی فوق‌العاده زیاد شود».

وقتی که از او پرسیده شد که آیا به نظر او پذیرش سازمانی کریپتو در آینده سرعت بیشتری خواهد گرفت، او پاسخ داد: «مسئله تا حد زیادی وابسته است به تصمیمات رگولاتوری‌ها». دیدگاه او پیرامون این که شفافیت رگولاتوری باعث رشد سازمان‌های حوزه کریپتو خواهد شد، مسئله‌ای است که کارشناسان زیادی به آن پرداخته‌اند.

او همچنین اشاره کرده است که هر سازمان عظیم اقتصادی فعال که با آن در ارتباط بوده است، از نزدیک حوزه رمزارز‌ها را دنبال می‌کند و در حال ارزیابی شرایط این بازار برای سرمایه گذاری می‌باشد.