Gerdab.IR | گرداب

حضور NFTs در انتخابات ریاست جمهوری کره جنوبی

حضور NFTs در انتخابات ریاست جمهوری کره جنوبی
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰

لی جائه میونگ، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات کره جنوبی، قصد دارد تا کمک‌های مالی انجام شده از طریق توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) را برای کمپین تبلیغاتی خود استفاده کند تا با این کار نظر نسل جوان را به خود جلب کند.

به گزارش گرداب، لی جائه میونگ، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات کره جنوبی قصد دارد تا از توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) برای جمع‌آوری بودجه کمپین خود استفاده کند. این حزب برای کسانی که برای کمپین انتخابات ریاست جمهوری آینده پول اهدا کنند،

توکن‌های غیرقابل معاوضه صادر خواهد کرد. توکن‌های غیرقابل معاوضه شامل تصاویری از نامزد انتخاباتی و تعهدات او خواهد بود.

کیم نام کوک که مسئول کمپین انتخاباتی است در مصاحبه‌ای با یونهاپ نیوز اظهار داشت که این اقدامات برای جذب نسل جوان انجام می‌گیرد و گفت: «از آن‌جایی که افراد جوان ۲۰، ۳۰ ساله نسبت به فناوری‌های نوظهور مانند دارایی مجازی، توکن‌های غیرقابل معاوضه و متاورس علاقه‌مند هستند، این نوع جذب سرمایه می‌تواند برای آن‌ها جذاب باشد».

حزب دموکرات اعلام کرده است که در حال بررسی راه‌های جدیدی برای استفاده از فناوری‌های جدید از جمله استفاده از توکن‌های غیرقابل معاوضه در کمپین‌ها و امکان اهدای کمک مالی با ارز دیجیتال است.

حضور NFTs در انتخابات ریاست جمهوری کره جنوبی

اخیرا یکی دیگر از اعضای حزب دموکرات نیز اعلام کرد که کمک‌های مالی را به صورت رمزارز می‌پذیرد. نماینده لی کوانگ جائه اظهار داشت که از اواسط ژانویه ۲۰۲۲ کمک‌های مالی به شکل رمزارز را دریافت خواهد کرد. لی نوشت: «زمان آن رسیده است تا آزمایش‌هایی این چنین برای افزایش درک خود از فناوری‌های آینده و تغییر دیدگاه‌ها و برداشت‌ها از ارز‌های دیجیتال و توکن‌های غیرقابل معاوضه انجام دهیم».

جدای از این، لی تأکید کرد که سیاست‌مداران باید در پذیرش تحولات دیجیتالی پیش قدم باشند و اظهار داشت که سیاست‌ها و قوانین نمی‌توانند سریعا و هم‌زمان با پیشرفت‌های دیجیتالی هم‌سو شوند و تغییر کنند.

کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی در اوایل ماه نوامبر ۲۰۲۱ اعلام کرده بود که مقرراتی برای توکن‌های غیرقابل معاوضه وضع نمی‌شود، اما چند هفته بعد، این کمیسیون بار دیگر اعلام کرد که توکن‌های غیرقابل معاوضه از ژانویه ۲۰۲۲ مشمول مالیات خواهد شد.

طبق قانون اصلاح شده، درآمد‌های دارایی‌های دیجیتال که بالاتر از ۲.۵ میلیون وون (۲۱۰۰ دلار آمریکا) هستند مشمول بیست درصد مالیات خواهند شد. با این حال، اجرای مقررات مالیاتی به دلیل ضعف‌ها و نواقصی که حزب دموکرات به آن‌ها اشاره کرد، یک سال به تعویق افتاد.
منبع:
کوین‌تلگراف