Gerdab.IR | گرداب

ارتش اوکراین به دنبال فروش ان‌اف‌تی

ارتش اوکراین به دنبال فروش ان‌اف‌تی
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱

اوکراین پلتفرمی برای فروش ۵۴ ان‌اف‌اتی راه‌اندازی کرده است.

به گزارش گروه ترجمه گرداب، نبرد میان روسیه و اوکراین باعث جلب شدن توجهات به شیوه‌های پرداخت جایگزین شده است. هر دوکشور به دنبال استفاده از این شیوه‌های پرداخت مالی جایگزین برای مقاصد خود هستند.

پرداخت از طریق سرمایه‌های دیجیتال، از جمله رمزارز‌ها و ان‌اف‌تی، در روسیه برای دور زدن تحریم‌ها و در اوکراین برای به دست آوردن منابع مالی استفاده می‌شود.

اوکراین به تازگی «فرا موزه تاریخی جنگ» راه‌انداری کرده است. این پروژه به دنبال فروش ۵۴ ان‌اف‌تی مرتبط با جنگ است و همه هزینه به دست‌آمده برای پشتیبانی از ارتش اوکراین خرج خواهد شد.

این پروژه که توسط وزیر اوکراین میخائیل فدوروف اعلام شده است از پلتفرم Fair.xyz برای پردازش تراکنش‌ها استفاده می‌کند و از امروز قرار است شروع به کار کند.

اوکراین همچنین به روش‌های دیگر نیز رمزارز دریافت می‌کند و به گزارش Elliptic تاکنون ۵۴.۷ میلیون دلار به شکل رمزارز به این کشور کمک مالی شده است. البته در این زمینه کلاهبرداری‌ها و حملات سایبری‌ای نیز انجام شده است.

حال در این پلتفرم جدید قرار است مجموعه‌ای از تصاویر، استیکر‌ها و مم‌ها به شکل ان‌اف‌تی به فروش برسد. استفاده از روش‌های پرداخت جدید، با توجه به سهولت تراکنش بسیار رایج شده است.

دولت اوکراین که از ابتدای نبرد تمرکز زیادی بر تبلیغات و جلب توجه مخاطبان بین‌المللی کرده است، حال می‌خواهد بدین شیوه از این اخبار و تبلیغات صورت‌گرفته استفاده اقتصادی کند.

منبع: tekdeeps