Gerdab.IR | گرداب

بازار‌های مالی فعلی امکان پشتیبانی از ارز دیجیتال را ندارند

بازار‌های مالی فعلی امکان پشتیبانی از ارز دیجیتال را ندارند
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی گفته است که بازار‌های فعلی برای پشتیبانی از بیتکوین آمادگی ندارند.

به گزارش گروه ترجمه گرداب، مایکل سیلور، مدیرعامل شرکت مایکرو استراتژی و یکی از فعالان شبکه بیتکوین (BTC)، معتقد است که بازار‌های مالی فعلی آمادگی پشتیبانی از خدمات ارز دیجیتال ندارند.

او در گفتگو به بلومبرگ اعلام کرده است که دوست دارد روزی را شاهد باشد که پشتیبانی از بیتکوین فراگیر شده باشد، اما هشدار داده است که بازار در حال حاضر آمادگی این مسئله را ندارد.

این گفته‌ها دو روز پس از آن صورت می‌گیرد که زیرمجموعه مربوط به بیتکوین شرکت مایکرواستراتژی اعلام کرد که ۲۵۰ میلیون دلار به شکل قرض دریافت کرده است تا بیتکوین بیشتری خریداری کند. مایکرواستراتژی (MicroStrategy) در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد و خدمات مربوط به هوش تجاری، نرم افزار‌های موبایل (در حوزه تجزیه و تحلیل) و سرویس‌های ابری ارائه می‌کند. از زمان سرمایه‌گذاری شدید روی بیت کوین این شرکت سر زبان‌ها افتاد.

این گفته‌های سیلور همچنین در ادامه اقدامات اخیر در این حوزه قرار می‌گیرد. به تازگی دولت ال‌سالوادور عرضه سرویس ولکانو خود را که یک میلیون دلار بیتکوین پشتیبان آن است، به تعویق انداخت. به گفته وزیر دارایی این کشور این تصمیم به خاطر عدم قطعیت در بازار‌های جهانی به خاطر نبرد در اوکراین انجام شده است.

منبع: کوین‌تلگراف