Gerdab.IR | گرداب

مدیرعامل آمازون: کریپتو و ان‌اف‌تی رشد خواهد داشت

مدیرعامل آمازون: کریپتو و ان‌اف‌تی رشد خواهد داشت
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱

مدیرعامل این شرکت بزرگ آمریکایی بسیار نسبت به آینده توکن‌های غیرمثلی و ارز دیجیتال خوش‌بین است.

به گزارش گروه ترجمه گرداب، مدیرعامل آمازون اندی جسی در گفتگویی با شبکه خبری CNBC پیرامون ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرمثلی (ان‌اف‌تی) صحبت کرده است. او که از سال گذشته جانشین جف بزوس در سمت مدیرعامل شرکت آمازون شده است، پیش از این مدیر خدمات وب این شرکت بود.

در پاسخ به این پرسش که آیا آمازون پرداخت برای خرید محصولات از طریق ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد، او گفت که :« ما در حال حاضر برنامه‌ای برای اضافه کردن پرداخت از طریق ارز دیجیتال به کسب‌وکارهای خرده‌فروشی خود نداریم» اما همچنین تاکید کرد: «معتقدم در طول زمان شاهد بزرگتر شدن ارزهای دیجیتال خواهید بود».

در پاسخ به این که آیا او مالک ارزهای دیجیتال هست یا نه، این مدیراجرایی پاسخ داد: «من شخصا بیتکوین ندارم».

وقتی که از او پرسش شد که آیا روزی شاهد فروش ان‌اف‌تی در آمازون خواهیم بود یا نه، او پاسخ داد: «فکر می‌کنم مسیر آن برای این پلتفرم فراهم باشد اما در حال حاضر هیچ ان‌اف‌تی به‌طور شخصی ندارم. انتظار دارم که ان‌اف‌تی به‌طور برجسته‌ای رشد کند».

آمازون غول صنعت خرید و فروش دیجیتال در حال استخدام متخصصان ارز دیجیتال در بخش‌های مختلف شرکت خود است. در نوامبر سال گذشته، فهرستی از مشاغل برای متخصصان سرمایه‌های دیجیتال که می‌توانند به پذیرش سرمایه دیجیتال در سراسر جهان کمک کنند، منتشر شده بود.

آمازون همچنین آگهی شغلی برای متخصصان ارز دیجیتال و بلاکچین منتشر کرده است تا در گروه پذیرش پرداخت و تجربه مشتریان خود از آنها استفاده کند. هدف از این کار توسعه ارز دیجیتال این شرکت و راهبرد بلاکچین برای ایجاد محصولات در این حوزه است. آمازون در حال فراهم کردن زیرساخت‌های فناورانه و حقوقی است تا در فرصت مناسب بتواند ورودی دقیق به این حوزه داشته باشد.
منبع: Bitcoin.com