Gerdab.IR | گرداب

اعلام جزئیات حمایت صندوق توسعه دیجیتال از شرکت‌های دانش بنیان

اعلام جزئیات حمایت صندوق توسعه دیجیتال از شرکت‌های دانش بنیان
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱

مدیرعامل صندوق توسعه اقتصاد دیجیتال با اشاره به ضرورت توسعه سلامت دیجیتال گفت: این صندوق با اعطای تسهیلات و سرمایه‌گذاری مشترک از شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های این حوزه حمایت خواهد کرد.

به گزارش گرداب، محمد موسی‌زاده موسوی امروز در مراسم رونمایی از گزارش سلامت دیجیتال ۱۴۰۰ سلامت دیجیتال را یکی از حوزه‌های اولویت‌دار صندوق توسعه اقتصاد دیجیتال عنوان کرد و افزود: حوزه سلامت دیجیتال از جمله حوزه‌های دارای کشش بازار و ماهیت راهبردی است و در این حوزه توزیع و دسترس پذیر بودن خدمات از مهمترین موضوعات مطرح در آن است.

وی ادامه داد: بر این اساس سرمایه‌گذاران تمایل به سرمایه گذاری در آن دارند، چون دارای درآمد ثابت است.

موسی‌زاده موسوی خاطر نشان کرد: اکثر مردم دارای موبایل‌های هوشمند هستند، ضمن آنکه زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات نیز فراهم شده است و این امر می‌تواند مشوقی برای توسعه زیر ساخت‌های سلامت دیجیتال باشد.

مدیر عامل صندوق توسعه اقتصاد دیجیتال با اشاره به مزایای توسعه سلامت دیجیتال گفت: در حال حاضر شاهد افزایش سالمندی در ایران و دنیا هستیم و استفاده از ابزار‌های هوشمند برای پایش سالمندان ضروری است.

وی با اشاره به حمایت‌های این صندوق از شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها، افزود: اعطای ضمانت‌نامه، تسهیلات و مشارکت در سرمایه‌گذاری از جمله حمایت‌های ما به شمار می‌رود.