تیک طلایی توییتر ۱۰۰۰ دلار آب می‌خورد

تیک طلایی توییتر ۱۰۰۰ دلار آب می‌خورد
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

توییتر در جدیدترین تلاش برای درآمدزایی، گویا دنبال دریافت ماهانه ۱۰۰۰ دلار از کسب و کار‌ها برای حفظ تیک احراز هویت طلایی آن‌ها در این پلتفرم شبکه اجتماعی است.

به گزارش گرداب،  مت ناوارا، مشاور شبکه اجتماعی، نخستین بار این تعرفه جدید را به همراه اسکرین شات‌هایی منتشر کرد که نشان می‌داد کارمندان توییتر، این قیمت را به کسب و کار‌هایی پیشنهاد می‌کنند که به دنبال احراز هویت به عنوان یک سازمان هستند.

وب سایت اینفورمیشن بعدا این گزارش را تائید و اضافه کرد هنوز معلوم نیست این تعرفه چه زمانی اجرایی خواهد شد و کسب و کار‌هایی که برای تیک طلایی پول نمی‌دهند، چه زمانی آن را از دست خواهند داد.

توییتر در حال حاضر تیک طلایی را به کسب و کار‌های احراز هویت شده عرضه می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد نسخه هایپرلینک شده کوچک لوگوی خود را کنار تیک آبی صفحات مرتبط با کسب و کارشان قرار دهند. به عنوان مثال، حساب "اسپورت سنتر" یک لوگوی ESPN کوچک کنار نام خود دارد.

علاوه بر ۱۰۰۰ دلار در ماه برای یک حساب کسب و کار، توییتر قصد دارد از هر کدام از حساب‌های مرتبط، ۵۰ دلار دریافت کند.

بر اساس اسکرین شاتی که توسط ناوارا به اشتراک گذاشته شد، این برنامه سازمان‌های احراز هویت شده نام دارد که حساب توییتر بیزنس نخستین بار در ژانویه به همراه یک اپلیکیشن برای دسترسی اولیه، تبلیغ کرد.

علاوه بر تیک طلایی، این برنامه شامل قابلیت "توییت بوستینگ" خواهد بود که گستردگی انتشار و مشاهده توییت یک سازمان و زیرمجموعه‌های آن را افزایش می‌دهد.

طرح جدید، جدیدترین گزینه پرداختی است که از زمان راه اندازی نسخه جدید سرویس اشتراکی "توییتر بلو" پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک، اضافه می‌شود. "توییتر بلو" مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی، به دلیل افزایش موارد جعل هویت برندها، معلق شد. این سرویس در دسامبر دوباره راه اندازی شد و تیک طلایی به عنوان یک لایه متمایز کننده حساب کسب و کار‌ها از حساب افراد عادی که برای دریافت تیک آبی ماهانه هشت دلار پرداخت می‌کنند، برای نخستین بار معرفی شد.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، ایلان ماسک همچنین ماه گذشته، سرویس اشتراک برای توییتر را تبلیغ کرد که به کاربران امکان می‌دهد بدون تبلیغات، به این سایت دسترسی داشته باشند.