استارتاپ هندی وظیفه پشتیبانی را به هوش مصنوعی سپرد

استارتاپ هندی وظیفه پشتیبانی را به هوش مصنوعی سپرد
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲

هوش مصنوعی اسکای‌نت جایگزین ۹۰ درصد گروه پشتیبانی فنی شرکت دوکان شده است.

به گزاشر گرداب، شرکت دوکان، نوآفرین هندی که سکویی برای به‌کارگیری سریع مغازه‌های آنلاین ارائه می‌کند، ۹۰ درصد از کارکنان بخش پشتیبانی فنی خود را تعدیل کرده است و به جای آن بات گفتگو مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌کند.
موسس این شرکت اعلام کرده این تغییر نتایج درخشانی داشته است. پیش از این زمان پاسخگویی به مشتریان حدود ۱ دقیقه و ۴۴ ثانیه بوده است که حال تبدیل به پاسخگویی

در لحظه شده است. زمان حل مشکل نیز از ۲ ساعت و ۱۳ دقیقه به ۳ دقیقه و ۱۲ ثانیه کاهش پیدا کرده است.
هزینه‌ها نیز حدوداً ۸۵ درصد کاهش داشته است.