Gerdab.IR | گرداب

دلار‌های آغشته به خون؛

تلاش ناکام صهیونیست‌ها برای کنترل فضای مجازی با پرداخت به پول به اینفلوئنسر‌ها

تلاش ناکام صهیونیست‌ها برای کنترل فضای مجازی با پرداخت به پول به اینفلوئنسر‌ها
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲

به ازای هر ویدیو حمایتی از اشغالگران هزار دلار آغشته به خون به اینفلوئنسر‌ها پرداخت می‌شود.

به گزارش گرداب، هر روز ابعاد بیشتری از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در رسانه‌ها منعکس می‌شود. با وجود سانسور هدفمند شبکه‌های اجتماعی نظیر آنچه امروز در اینستاگرام، فیسبوک و توییتر شاهد هستیم، همچنان افکار عمومی جهان روز به روز با خشم بیشتری به جنایات صهیونیست‌ها واکنش نشان می‌دهد.
رژیم صهیونیستی برای کنترل افکار عمومی در شبکه‌های اجتماعی علاوه بر اقدامات مخفیانه و پشت پرده (مانند زد و بند با شبکه‌های اجتماعی) اقدام به پول‌پاشی برای در اختیار گرفتن سلبریتی‌ها و اینفلوئنسر‌ها کرده است.

به‌طور مثال یک اینفلوئنسر بریتانیایی با نام سارا واتسون (Sara Watson) می‌گوید که اسرائیلی‌ها به او پیشنهاد پرداخت رشوه کرده‌اند تا حمایت خود از فلسطین را بردارد.
سلیمان احمد یک خبرنگار عرب نیز مطلبی از یک اینفلوئنسر آمریکایی منتشر کرد که در این ویدیو گفته می‌شود اسرائیل به ازای هر ویدیو حمایتی در شبکه‌های اجتماعی علیه جنبش مقاومت حماس هزار دلار پول پرداخت می‌کند.


خط رسانه‌ای اشغالگران «تروریست» خواندن نیرو‌های مقاومت حماس است. با این حال ناتوانی آن‌ها در کنترل افکار عمومی را باید از یکسو نتیجه مقاومت و مجاهدت فلسطین دانست و از سوی دیگر حجم جنایت‌های رژیم صهیونیستی به حدی بالاست که هیچ انسان آزاده‌ای دوست ندارد خود را در طرف این رژیم کودک‌کش قرار دهد.
از سوی دیگر ما در فضای رسانه‌ای فارسی زبان نیز شاهد فعالیت این دلار‌های آغشته به خون کودکان غزه هستیم.

 

تلاش ناکام صهیونیست‌ها برای کنترل فضای مجازی با پرداخت به پول به اینفلوئنسر‌ها

 

فریال همسر امیر خان بوکسور مشهور بریتانیایی، در پستی اعلام کرد که در پیامی که برای او ارسال شده از اون خواسته شده از ارسال پست‌های مثبت در مورد فلسطین خودداری کند.
ضمنا در ازای ارسال پست به نفع اسرائیل به او پاداش بزرگی پیشنهاد شد، اما تهدید شد که اگر این پیام را به صورت عمومی افشا کند، برای او عواقبی در پی خواهد داشت....
این تلاش‌های وقیحانه در خصوص پیشنهاد رشوه و تهدید سلبریتی‌ها و مقامات توسط اسرائیل، یعنی اینکه حنای اسرائیل دیگر رنگی ندارد. همانطور که رهبر فرمودند، رژیم صهیونیستی شکستی غیر قابل ترمیم خورد.