Gerdab.IR | گرداب

توهین مجری شبکه مسیحی نجات:

هر وقت فرصت پیدا کنم، پاچه اسلام را گاز می گیرم!

تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۰

مجری شبکه مسیحی نجات در ادامه یاوه‌گویی‌هایش درباره اسلام، عقیده و مذهب مسلمانان را از هم جدا کرد و مدعی شد به عقیده مسلمانان احترام می گذارد نه به مذهب آنان!

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، مجریان و کارشناسان شبکه های مسیحی فارسی زبان، که همواره برای حفظ منافع مادی خود و قدرت های پشت پرده، با استفاده از ادبیات و لحن شیرین و محبت آمیز با مخاطبین خود سخن می گویند، گاهی هم از دستشان در می رود و اهداف پشت پرده شبکه و ماهیت ذاتی خود را افشا می کنند.

کشیش "رضا صفا"، مجری و کارشناس شبکه مسیحی "نجات" نیز از جمله این افراد است. وی که مدام از محبت و صلح و دوستی عیسی مسیح خداوند و کتاب مقدس سخن می گوید، در برنامه تعلیمی خود به تاریخ 24 آگوست (2 شهریور 90) تحت عنوان "روز نجات"، در اعترافی جالب، کم نظیر و آمیخته با توهین که ماهیت درونی خودش را نیز افشا می کرد، گفت: «هر موقع وقت پیدا کنم، می خواهم به اسلام بپرم. من به عقیده شما مسلمانان احترام می گذارم نه به مذهب شما، چون مذهب شما دروغین است. امیدوارم به خاطر حرف‌هایی که می‌زنم، از من ناراحت نشوید.»

وی در ادامه توهین های خود به مسلمانان، خصوصاً هموطنان خودش، افزود: «من پاکی را بیشتر در بی خداها دیدم تا مسلمانان. روح اسلام روح ناپاک و ضد مسیح و روح مرگ است، اساساً خدای اسلام، خدای مرگ است

کشیش صفا که در ابتدای صحبت های خود از حمله و پریدن به اسلام سخن می‌گفت، در تناقضی آشکار ادامه داد: «من اصلاً وقتم را صرف بدگویی از دیگران نمی کنم، وقت من خیلی پر ارزش‌تر از این است که بخواهم از این و آن بد بگویم. اگر هم وقت بگذارم، برای خوبی‌شان وقت می‌گذارم. برایشان دعا می‌کنم نه اینکه بدی شان را ذکر کنم، چون این کار تاریکی است.»

دشمنان اسلام خصوصاً مذهب حقه تشیع که برای نابودی آن از هیچ اقدام و حرکتی فروگذار نکرده و نمی‌کنند، امروزه به ناامیدی رسیده و فهمیده‌اند که نابودی این راه و روش حق، غیرممکن است، لذا جهت تخریب وجهه اسلام به راه‌های دیگر متوسل شده‌اند. این کشیش مسیحی نیز که از نفوذ و قدرت بسیار زیاد اسلام در دنیا، عصبانی شده و جایگاه خود را در خطر می بیند، طبیعی است که بخواهد پاچه اسلام را گاز بگیرد. قدرت اسلام آن‌گونه وی را تحت تأثیر قرار داده که به تناقض‌گویی روی آورده و می‌گوید من به اعتقاد مردم ایران احترام می گذارم نه به مذهبشان.

سؤال اینجاست که مگر اعتقاد مردم ایران جزء مذهب حقه تشیع است؟ اگر مذهب اسلام مذهبی دروغین، شیطانی و غلط است، خب اجازه دهید مردم خود در مورد آن تصمیم بگیرند؛ چرا ظرف ذهن مردم را از افکار خودتان پر می‌کنید؟ از کشیشی که ادعای شناخت اسلام را دارد، بعید است که بگوید بی خداها از مسلمانان پاک‌ترند!

پیامبر اسلام طی 23 سال نبوت خود هدفی جز پاک کردن بشریت نداشت؛ او می‌فرماید: «انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق - من تنها برای تکمیل فضائل اخلاقی مبعوث شده ‏ام.» (1) اسلام هم به پاکی روح و هم به پاکی جسم توصیه می کند؛ امام علی علیه السلام می فرماید: «الطّهر نصف الایمان - پاکیزگی نیمی از ایمان است.» (2) همچنین قرآن کریم می فرماید: «إِنَّ الصَّلَوةَ تَنْهَى عَنِ الْفَحْشَآءِ وَ الْمُنکَر - همانا نماز (انسان را در دنیا) از زشتى ها و گناه باز مى دارد.»(3 )

آقای کشیش، ناامیدی شما طبیعی و تلاش های شما برای تخریب اسلام مذبوحانه است. اگر ابرهه موفق به تخریب خانه خدا می شد، شما هم موفق خواهید شد (به زعم خودتان) به اسلام بپرید.

پی‌نوشت:

1. کنز العمال، حدیث 52175 (جلد3، صفحه‏16)
2. دعائم الاسلام، ج1، ص 100
3. سوره عنکبوت، آیه45