Gerdab.IR | گرداب

منتظر برگزاری مجدد کلاس‌های شیادی باشید؛

صدور حکم باورنکردنی برای رئیس فرقه "ابر آگاهی"

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۰

رئیس فرقه ابرآگاهی، سال گذشته به دلیل پرونده‌های کلاهبرداری مالی و تجاوز به دختران دادگاهی شد.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، "م.ب" رئیس فرقه ابرآگاهی، بهمن ماه سال گذشته به دلیل پرونده‌های کلاهبرداری مالی و تجاوز به دختران دادگاهی شد و پس از 11 ماه و اعلام حکم دادگاه تجدید نظر، در کمال ناباوری فقط به 3 ماه حبس، 90 ضربه شلاق (قابل خرید) و یک سال تبعید محکوم شد!
 
م.ب رئیس فرقه ابرآگاهی، فرزند قربانعلی نانوا، بیش از سه سال با روش‌های شبه‌عرفان‌های آمریکایی، جوانان به ویژه دختران دانشجو را جذب و با روش‌های تنفسی، رزمی و خلسه، کلاس‌های خود را اداره می‌کرد. نامبرده دوره‌های مختلفی را برای مریدان خود برگزار کرده بود، کلاس‌های شبانه او با گیاهان و شربت‌های روان‌گردان به اسم "ابرآگاهی" دختران را به خلسه برده و در این حالت به آن‌ها تجاوز می‌کرد.

پس از محرز شدن فعالیت‌های غیرقانونی و منافی عفت این شخص که با وجود داشتن تحصیلات کم‌تر از دیپلم خود را دارای دکترای فیزیک کوانتوم معرفی کرده بود، بهمن‌ماه سال گذشته دادگاهی اما به قید وثیقه آزاد شد تا حکمش از سوی دادگاه تجدید نظر اجرا شود! جالب اینکه وی در این 10 ماه از آزادی مشروط خود کمال سوء استفاده را برده و باز هم به شیادی ادامه داد.

سرانجام پس از این مدت طولانی، دادگاه تجدید نظر حکم وی را اعلام کرد که شامل 3 ماه زندان، یک سال تبعید به شهرهای شرقی و 90 ضربه شلاق است که این مورد آخر به احتمال فراوان از سوی وی خریداری می‌شود.
 
این در حالی است که م.ب در جلسه دادگاه به برخی روش‌های خود در برخورد و فریب مریدانش اعتراف کرده، به پای آن‌ها افتاده و تقاضا داشت او را به خاطر اعمال زشتش ببخشند، اما بسیاری از شکات به دلیل هراس از آبروی خود یا به دلیل این که دچار روان‌پریشی شده و در بیمارستان روانی و تحت نظر پزشک هستند، در دادگاه حاضر نشدند تا این گونه، فرد شیادی که با احساسات، عواطف، آبرو و حیثیت دختران پاک این سرزمین بازی کرده است، در نبود قانون جامع و کافی به راحتی از زیر بار اعمال خلاف خود فرار کند.

به نظر می‌رسد به زودی باید منتظر برگزاری کلاس‌های شیادی م.ب رئیس فرقه اَبَر آگاهی در شرق کشور باشیم!

البته فریب‌خوردگان این فرد اعلام کرده‌اند که در این صورت، فیلم اعترافات وی که در حضور بیش از 7 تن از دختران صورت گرفته است را در رسانه‌های داخلی و فضای مجازی منتشر خواهند کرد. ضمن این که هم‌اینک نیز برخی از این فریب‌خوردگان با راه‌اندازی وبلاگ‌هایی در راستای روشنگری اقدام می‌کنند.