Gerdab.IR | گرداب

مدیرعامل بایننس: تسلط صرافی‌های متمرکز بر بازار کریپتو ادامه خواهد داشت

مدیرعامل بایننس: تسلط صرافی‌های متمرکز بر بازار کریپتو ادامه خواهد داشت
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰

مدیران صرافی بایننس پیرامون پروژه‌های کلاهبرداری پانزی، ارزهای غیرمتمرکز و برنامه‌های آینده این صرافی صحبت کرده است.

به گزارش گرداب، مدیرعامل بایننس شانگ‌پنگ ژائو به صحبت پیرامون مسائل متعددی در حوزه کریپتو پرداخت. صحبت اصلی مدیر این کسب‌وکار چینی – کانادایی این بود که صرافی‌های متمرکز مانند بایننس در سال آینده و بعد از این همچنان بر بازار مسلط خواهند بود.

او در جواب به صحبت‌هایی پیرامون جنبه‌های تاریک و آینده نامشخص صرافی‌های متمرکز مانند بایننس گفت: «امروز ما همچنین به سامانه‌های متمرکز نیاز داریم تا یکپارچگی صنعت مالی سنتی را حفظ کنیم و بتوانیم پول را وارد حوزه کریپتو کنیم». اشاره او به چالش‌های بازار رمزارز از قبیل هکرها و کلاهبرداری‌های پانزی و ... است.
دنبال‌کنندگان بازار کریپتو همچنان به خاطر دارند که در سال اخیر میلادی ما شاهد یک کلاهبرداری بسیار عظیم با توکن بازی اسکویید گیم بودیم که قبل از سقوط شاهد رشد 45 هزار درصدی بود. در ابتدای ماه نوامبر بایننس تحقیقاتی درباره این توکن انجام داد و آن را به پروژه کلاهبرداری از نوع پامپ و دامب مرتبط دانست.

مدیرعامل بایننس همچنین شایعات پیرامون علاقه این شرکت به یکی از پروژه‌های بلاکچین یا کوین‌های دیجیتال را تکذیب کرد. «بایننس حدود 6 الی 7 هزار کوین را از میان 6 میلیون کوین فهرست کرده است. بنابراین تنها 1 در 10 هزار کوین که تا به حال ساخته‌ شده است بر روی بایننس فهرست شده است و این به معنای 0.01 درصد از کل کوین‌های دیجیتال است. این رقم بسیار اندکی است».

متمرکز شدن صرافی‌ها و نظارت بیشتر آنها از جمله اتفاقات چالش‌برانگیز سال 2021 بود. به تازگی بایننس ترکیه 8 میلیون لیر به خاطر عدم رعایت مقررات مربوط به پولشویی جریمه شد. کل مجموعه بایننس از ماه اوت امسال تحت فشار شدید قرار گرفته است.

در زمینه رشد این شرکت، بایننس اکنون بیش از 90 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. در سال اخیر بایننس توانست مجوز فعالیت را از رگولاتوری‌های کانادا و بحرین دریافت کند.

منبع: کوین‌تلگراف