Gerdab.IR | گرداب

افزایش ۷۰ درصدی استفاده از ارز‌های دیجیتال در آمریکا

افزایش ۷۰ درصدی استفاده از ارز‌های دیجیتال در آمریکا
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

پیش‌بینی شده است که تا پایان سال ۲۰۲۲، تعداد افرادی که برای خرید محصولات خود از ارز دیجیتال استفاده می‌کنند ۳.۶ میلیون نفر باشد.

به گزارش کروه ترجمه گرداب، در سال اخیر پذیرش ارز‌های دیجیتال در جامعه آمریکا در حال افزایش بوده است. برطبق پژوهشی که موسسه اینسایدر اینتلجنس (Insider Intelligence) انجام داده است، ۱۰.۷ درصد مالکان ارز دیجیتال در این کشور از این سرمایه برای پرداخت هزینه محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند.

انتظار می‌رود که استفاده از ارز‌های دیجیتال در سال ۲۰۲۲ افزایش ۷۰ درصدی داشته باشد. حدود ۳.۶ میلیون نفر تا پایان سال برای خرید محصولات و خدمات خود از ارز‌های دیجیتال استفاده خواهند کرد.

همچنین پیش‌بینی شده است که ۳۳.۷ میلیون نفر تا پایان سال اخیر میلادی به حوزه ارز‌های دیجیتال ورود کنند. در این تحقیق همچنین حجم تراکنش‌های جهانی ارز دیجیتال تا پایان سال بیش از ۱۰ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

نازمول ایسلام محقق این پژوهش می‌گوید: «اکنون سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال آسان‌تر است. در سال ۲۰۲۱، خرید ارز‌های دیجیتال با استفاده از برنامه‌هایی که مصرف‌کنندگان دارند، بسیار راحت شده است و همچنین نهاد‌های مالی بزرگ به سراغ سرمایه‌گذاری در این حوزه رفته‌اند. وقتی شما به این دسترس‌پذیری آسان‌تر، حباب‌های تبلیغاتی بر روی بعضی از ارز‌ها مانند دوج‌کوین را اضافه کنی متوجه افزایش عظیم نرخ مالکیت در حوزه ارز دیجیتال خواهی شد».

او همچنین تاکید می‌کند که سرمایه‌گذاران جوان‌تر نگرش مثبت‌تری نسبت به فناوری بلاکچین دارند و ارز دیجیتال را برای نگهداری خریداری می‌کنند و انتظار دارند که قیمت‌ها در درازمدت افزایش پیدا کند.

«سرمایه‌گذاران کهن‌سال‌تر کمتر از بازار پرنوسان و خطرناک استفاده می‌کنند. هرچند که به‌طور فزاینده‌ای اقدام به سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال به عنوان صندوق بازنشستگی می‌کنند».

با انجام تبلیغات فراوان و ورود این حوزه به اخبار روز دنیا، پیش‌بینی می‌شود که پذیرش ارز‌های دیجیتال در سراسر دنیا افزایش داشته باشد. به همین خاطر ضرورت دارد تا نهاد‌های مربوطه آموزش‌های لازم را برای عامه شهروندان ارائه کنند.

منبع: financemagnates.