Gerdab.IR | گرداب

سقوط ادامه‌دار بازار ارز‌های دیجیتال

سقوط ادامه‌دار بازار ارز‌های دیجیتال
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

سقوط بیت کوین در هفته اول ماه می‌به لطف ضعف بازار‌های جهانی، همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه ترجمه گرداب، بازار سهام نیز به طور ویژه مشکل ساز است، زیرا همبستگی مداوم بازار ارز‌های دیجیتال با آن شاخص‌ها باعث می‌شود سرمایه گذاران باعث ایجاد نوسانات منفی شوند. بیتکوین اکنون در کانال ۳۰ هزار دلاری به سر می‌برد و برای ششمین هفته متوالی کندل نزولی داشته است.

همه چیز از هفته گذشته پس از تاییدیه‌های فدرال رزرو ایالات متحده به اوج خود رسید. S&P ۵۰۰ پنج افت هفتگی متوالی بی سابقه از سال ۲۰۱۱ داشت. تورم که در حال حاضر در ایالات متحده از اوایل دهه ۱۹۸۰ به بالاترین حد خود رسیده است، به لطف پیامد‌های اختلالات تجاری و تحریم‌های روسیه بدتر می‌شود.

در این هفته داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) در ماه آوریل منتشر می‌شود، و احتمال دارد این اعداد منعکس‌کننده گستره آشفتگی ژئوپلیتیکی باشند که پیش از این تا کنون وجود نداشته است. CPI مارس ۸.۵ ٪ بود، در حالی که محافل تحلیلی پیش بینی میکنند که تورم ممکن است در حال حاضر یا در آینده نزدیک به اوج خود برسد.

قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲ به پایین‌ترین حد خود رسید. داده‌های زنجیره‌ای به تسلیم شدن معامله‌گرانی که رویکرد کاهش ریسک را برای ارز‌های دیجیتال و سهام دارند، نشان می‌دهد. داده‌های ترندینگ ویو نشان می‌دهند که فروش بیت‌کوین در ۹ می‌تشدید شد و بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح روزانه ۳۰۳۰۰ دلار رسید.

گاو‌ها تلاش می‌کردند تا با کمک چیزی که به عنوان یک دفاع ضعیف به حساب می‌آمد، بالا بروند. در حال حاضر، قیمت بیت کوین ۵۰ درصد نسبت به بالاترین قیمت خود در ماه نوامبر کاهش یافته است و شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای گلس‌نود در گزارش اخیر خود خاطرنشان کرد که این کاهش "در مقایسه با پایین‌ترین سطح بازار‌های نزولی قبلی بیت کوین، اندک باقی می‌ماند.

" بررسی عمیق‌تر داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که تسلیم شدن دارندگان بیت‌کوین در هفته‌های اخیر تشدید شده است، زیرا قیمت همچنان به روند کاهشی خود ادامه می‌دهد.