Gerdab.IR | گرداب

هشدار متا به اینفلوئنسر‌ها / درآمدتان از ۲۰۲۴ تقسیم می‌شود

هشدار متا به اینفلوئنسر‌ها / درآمدتان از ۲۰۲۴ تقسیم می‌شود
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱

متا اعلام کرد تولیدکنندگان محتوا در فیسبوک و اینستاگرام فقط یک سال دیگر فرصت دارند تا بدون اینکه متا از درآمد آن‌ها کم کند، از این پلتفرم‌ها درآمدزایی کنند.

به گزارش گرداب به نقل از انگجت، تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام و فیسبوک یک سال دیگر فرصت دارند تا بدون اینکه متا از درآمد آن‌ها کم کند، از این پلتفرم‌ها درآمدزایی کنند.

مارک زاکربرگ روز سه شنبه اعلام کرد که متا تا سال ۲۰۲۴ هرگونه تقسیم درآمد را متوقف خواهد کرد. پیش‌تر این شرکت گفته بود این تصمیم تا سال ۲۰۲۳ اجرایی خواهد شد.

تولیدکنندگان محتوا از راه رویداد‌های آنلاین پولی، اشتراک‌ها، خبرنامه‌ها و نشان‌هایی که در جریان پخش زنده فروخته می‌شوند، درآمدزایی می‌کنند. البته متا در ماه‌های اخیر روش‌های کسب درآمد را افزایش داده تا کاربران کمتر به سمت تیک تاک بروند.

علاوه بر این زاکربرگ گفته که کاربران بیشتری می‌توانند واجد شرایط کسب درآمد از فیسبوک و اینستاگرام و قسمت‌های مختلف آن مثل ریلز شوند. یکی از راه‌های کسب درآمد، پاداش نقدی ریلز است که کاربران می‌توانند با به اشتراک گذاری ویدئو‌های کوتاه در این دو پلتفرم کسب درآمد کنند.

متا همچنین در حال گسترش پشتیبانی خود از NFT‌ها در اینستاگرام است که آزمایش آن را از ماه گذشته آغاز کرد. اکنون، این ویژگی برای افراد بیشتری در دسترس خواهد بود. البته متا هنوز تعداد دقیق افرادی که به این قابلیت دسترسی خواهند داشت را اعلام نکرده است.

گفتنی است که متا اکنون روی رقابت با تیک تاک تمرکز کرده و در تلاش است تا از مهاجرت اینفلئونسر‌ها به این پلتفرم جلوگیری کند و در همین راستا مشغول کار روی فید تمام صفحه مشابه تیک تاک برای اینستاگرام است.