Gerdab.IR | گرداب

۷۱ درصد از سرمایه گذاران کریپتو مطمئن هستند که میلیاردر خواهند شد

۷۱ درصد از سرمایه گذاران کریپتو مطمئن هستند که میلیاردر خواهند شد
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱

با وجود ریزش‌های اخیر، بی‌ارزش شدن تعدادی از رمزارز‌های به‌ظاهر معتبر و هشدار‌ها درباره احتمال ریزش بیشتر، باز گروهی از سرمایه‌گذاران معتقد هستند این بازار آن‌ها را پولدار خواهد کرد

به گزارش گرداب، در سال اخیر بازار ارز دیجیتال شاهد افت چشم‌گیری بوده است و قیمت بیتکوین به عنوان اصلی‌ترین رمزارز جهان از ۶۶ هزار به ۱۹ هزار دلار رسیده است. افزون بر مقادیر بی‌شمار توکن‌های کلاهبرداری و همچنین بی‌ارزش شدن استیبل‌کوین ترا لونا، اما همچنان گروهی از سرمایه‌گذاران این حوزه به میلیاردر شدن خود اطمینان دارند.

برطبق نظرسنجی صورت‌گرفته توسط شرکت هریس پول سرمایه‌گذاران این صنعت به آینده آن بسیار امیدوار هستند. در این نظرسنجی از ۲۰۰۰ آمریکایی درباره نظراتشان در مورد میلیارد‌ها و نگرش جامعه نسبت به آن‌ها پرسش کرده است. ۷۱ درصد از سرمایه‌گذاران ارز‌های دیجیتال که در این نظرسنجی شرکت داشتند، اظهار داشتند که ابزار مورد نیاز برای ملیاردر شدن در آینده را هم‌اکنون دارند.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که جوانان و نوجوانان از اعتماد به نفس بالایی در مورد احتمال میلیاردر شدنشان برخوردارند. این گروه معمولا خوش‌بینی زیادی به فناوری‌های مالی جدید مانند ارز دیجیتال و فین‌تک دارند.

باید گفت که این بازار همانند همه بازار‌های دیگر بالا و پایین‌های بسیاری دارد و هیچوقت آن بهشت رویایی که عده‌ای گمان می‌کنند، نخواهد بود. در نهایت این بازار در اختیار شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران کلان است و سرمایه‌گذاران خرد به ندرت می‌توانند در آن به موفقیتی دست پیدا کنند؛ چه برسد به میلیاردر شدن.