Gerdab.IR | گرداب

بازداشت سرشاخه هرمي با 13 هزار عضو

تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۰

اين فرد با اغفال مردم به بهانه سرمايه‌گذاري، تاكنون 13 هزار زيرمجموعه گردآوري و با دريافت مبالغ ميليوني از اين افراد، به آنها وعده‌هاي پوچ و دروغين داده است.

به گزارش گرداب، به دنبال برخورد قاطع با شركت‌هاي هرمي در چند ماه گذشته از سوي وزارت اطلاعات و نيروي انتظامي، ماموران اطلاع يافتند 2 نفر از سرشاخه‌هاي شركت هرمي گلدكوئست همچنان به فعاليت‌هاي گسترده خود ادامه مي‌دهند.

با جمع‌بندي اين اطلاعات، يكي از متهمان به نام "حامد" (30 ساله) شناسايي و با تحقيقات نامحسوس معلوم شد اين فرد با اغفال مردم به بهانه سرمايه‌گذاري، تاكنون 13 هزار زيرمجموعه گردآوري و با دريافت مبالغ ميليوني از اين افراد، به آنها وعده‌هاي پوچ و دروغين داده است.

با به دست آمدن اين اطلاعات، ماموران با دستور قضائي اين متهم را دستگير كردند. با اعتراف متهم به كلاهبرداري از مردم، دستور قضائي براي تحقيق از وي ادامه دارد.

دستگيري دومين سرشاخه
گزارش ديگري حاكي است، ماموران انتظامي با دريافت شكايت‌هاي مردمي در ارتباط با فعاليت يكي از سرشاخه‌هاي شركت هرمي به نام "قاسم" كه با روش‌هاي متقلبانه اموال آنها را به تاراج برده است، دستگيري متهم را در دستور كار قرار داده و با شناسايي مخفيگاه متهم، او را دستگير كردند.

در بازرسي از مخفيگاه متهم تعدادي جزوه و كتاب آموزشي مربوط به شركت‌هاي هرمي و اسامي شماري از مال‌باختگان كشف شد.

متهم در تحقيقات به كلاهبرداري گسترده از مردم اعتراف كرد.

منبع: جام جم