Gerdab.IR | گرداب

ورود شرکت ال جی به حوزه ارز‌های دیجیتال

ورود شرکت ال جی به حوزه ارز‌های دیجیتال
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱

این شرکت مستقر در کره جنوبی اعلام کرده است به حوزه رمزارز‌ها و نرم‌افزار‌های مبتنی بر بلاکچین ورود می‌کند.

به گزارش گروه ترجمه گرداب، شرکت ال جی مستقر در کره جنوبی به‌طور رسمی بلاکچین و رمزارز‌ها را به عنوان حوزه‌های جدید تجارت خود اضافه کرده است.

به گزارش رسانه‌های محلی کره جنوبی، این شرکت در نشست سالانه خود دو هدف جدید در ارتباط با رمزارز‌ها را به برنامه‌های تجاری خود اضافه کرده است. این اهداف شامل «توسعه و فروش نرم‌افزار‌های مبتنی بر بلاکچین» و «فروش و واسطه‌گری در ارز‌های دیجیتال» است و باعث این گمانه‌زنی شده است که ال جی به دنبال ساخت نوعی صرافی ارز دیجیتال می‌باشد.


در پاسخ به سؤالات خبرنگاران مسئولان این شرکت حاضر به توضیح بیشتر نشده‌اند و اعلام کرده‌اند که «هنوز چیزی تصمیم‌گیری نشده است. ما صرفاً به حوزه‌های تجاری در معنای وسیع خود اشاره کرده‌ایم».

شایعات مبنی بر ساخت یک بازار رمزارز توسط شرکت ال جی پیش از این نیز منتشر شده بود و مدیرعامل صرافی کره‌ای بیت‌هامب (Bithumb)، هائو بائک یانگ تایید کرده بود که این صرافی در حال همکاری با «یک شرکت بسیار بزرگ» است تا بازار توکن‌های ان‌اف‌تی طراحی کند.

این شرکت چینی پیش از این نیز صحبت از پذیرش ان‌اف‌تی و ورود به آن کرده بود. در آغاز ماه اخیر ال جی اعلام کرده بود که در حال همکاری با شرکت فناروی بلاکچین گراند ایکس است تا سری جدیدی از تلویزیون‌های هوشمندی ارائه دهد که کاملاً قابلیت ان‌اف‌تی داشته باشند. ال جی همچنین اعلام کرده است که با یک مجموعه حراج آنلاین هنری سئول شراکت دارد تا پروژه‌های بیشتری در حوزه آثار هنری ان‌اف‌تی به پیش ببرند.

در ماه‌های اخیر شرکت‌های فناوری کره جنوبی به دنبال پذیرش ارز‌های دیجیتال و فناوری‌های مربوط به بلاکچین هستند. چند ماه پیش دیگر شرکت بزرگ فناوری کره جنوبی، سامسونگ اعلام کرد که یک پلتفرم ان‌اف‌تی برای تلویزیون‌های هوشمند خود راه‌اندازی می‌کند و همینطور فروشگاه خود را در دیسنترالند افتتاح کرد.

ماه پیش رئیس‌جمهور جدید کره جنوبی انتخاب شد. یوون سوک یئول از موافقان ارز‌های دیجیتال شناخته می‌شود. ورود او به عرصه سیاسی در کره جنوبی می‌تواند به معنای این باشد که برخلاف دولت پیش که به دنبال تنگ کردن عرصه برای فناوری‌های بلاکچین و تنظیم مقررات برای آن‌ها بود، حال کره جنوبی به دنبال حمایت از طرح‌های ابتکاری در حوزه بلاکچین است.

منبع: کوین‌تلگراف