Gerdab.IR | گرداب

سرمایه‌گذار بزرگ ارز‌های دیجیتال: زنان موج بعدی بازار را هدایت می‌کنند

سرمایه‌گذار بزرگ ارز‌های دیجیتال: زنان موج بعدی بازار را هدایت می‌کنند
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱

تیم دریپر معتقد است که ورود زنان به این حوزه و پذیرش بیتکوین در فروشگاه‌ها باعث بالارفتن شدید قیمت ارز‌های دیجیتال خواهد شد.

به گزارش گرداب، میلیاردر معروف آمریکایی تیم دریپر که به خاطر سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری‌های جدید و ارز دیجیتال شهرت دارد، معتقد است که زمان آن رسیده که زنان به نیروی محرک قیمت بیتکوین تبدیل شوند. او که خود یک سرمایه‌گذار عمده بیتکوین است در یک گفتگو اعلام کرده که زنان تبدیل به عامل اصلی در بالا رفتن قیمت ارز‌های دیجیتال خواهند شد.

از نظر او با پذیرش پرداخت از طریق بیتکوین در فروشگاه‌ها در سراسر جهان، تمام زنان کیف‌پول بیتکوین خواهند داشت و به دنبال خرید و فروش اجناس خود با بیتکوین خواهند بود.

او معتقد است که نفع خرده‌فروش‌ها در پذیرش هرچه سریع‌تر بیتکوین خواهد بود. انجام تراکنش بر روی شبکه‌های بلاکچین هزینه کمتری به همراه خواهد داشت تا استفاده از کارت‌های اعتباری بانکی و این مشوقی خواهد بود برای پذیرش سریع بیتکوین و سایر ارز‌های دیجیتال به عنوان روش پرداخت.

از سوی دیگر زنان در حدود ۸۰ درصد هزینه مصرف‌شده در خرده‌فروشی‌ها نقش دارند. اکنون زنان تنها ۳۰ درصد از دارندگان ارز دیجیتال در آمریکا را شامل می‌شوند. درپیر معتقد نیست که با افزایش تعداد زنان دارنده ارز دیجیتال، قیمت این حوزه بسیار بالا خواهد رفت.

منبع: کوین تلگراف