Gerdab.IR | گرداب

مسدود شدن حساب کاربران برزیلی در صرافی بایننس

مسدود شدن حساب کاربران برزیلی در صرافی بایننس
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

این صرافی ارز دیجیتال اعلام کرده است که به دلیل تغییر نحوه همکاری‌اش با دولت این کشور و اقدامات حقوقی که برعلیه این صرافی صورت گرفته است، دست به این اقدام زده است.

به گزارش گرداب، بایننس واریز و برداشت مبتنی بر رئال برزیل را متوقف کرده است. این اقدام به خاطر تغییرات فراهم‌کننده پرداخت‌های ثانویه این صرافی، بانک کاپیتوال، صورت گرفته است. این صرافی ارز دیجیتال در بیانیه‌ای اعلام کرده است که در حال انجام تغییرات ضروری برای حل این مسئله در آینده است.

«در هفته‌های آینده انتقال‌های منظمی خواهیم داشت و تمام اقدامات ضروری از جمله مسائلی حقوقی لازم را انجام می‌دهیم تا مطمئن شویم کاربران از این تغییرات آسیب نبینند».

این صرافی همچنین تاکید کرده است که برزیل پیش از این برای این شرکت یک بازار بسیار مهم بوده است و همچنان تلاش می‌کند در این کشور سرمایه‌گذاری کند و خدمات خود را گسترش دهد.

بانک کاپیتوال که وظیفه فراهم کردن خدمات پرداختی برای بایننس و سایر صرافی‌ها را در این کشور به عهده دارد، در این رابطه اعلام کرده که این وضعیت با نحوه انجام مقررات جدید بانک مرکزی مرتبط است. بانک مرکزی برزیل به‌تازگی پیش‌نیاز‌های ضروری جدیدی وضع کرده است. برطبق بیانیه بانک کاپیتوال، این نهاد مالی پلتفرم فناورانه خود را به‌روز کرده است تا با این تغییرات وفق داشته باشد و از شرکای خود نیز خواسته است که آن‌ها نیز خود را با این تغییرات وفق دهند.

این بانک در بیانیه‌ای اعلام کرده است: «گروهی از شرکای ما از جمله صرافی‌های کوکوین و هوبی، سامانه‌های خود را با تغییرات صورت گرفته بر روی پلتفرم کاپیتوال وفق داده‌اند و خدمات پرداختی مبتنی بر رئال برزیل بر روی آن‌ها به شکل عادی انجام می‌گیرد».

این بدین معناست که از نظر این بانک تنها بایننس در پذیرش زیرساخت‌های فناوری لازم برای تبعیت از مقررات جدیدی که از سوی بانک مرکزی درخواست شده، ناتوان بوده است. این بانک برزیلی همچنین بیان می‌کند که این پیش‌نیاز‌ها و مقررات جدید نباید دور زده شود و این موارد «برای فعالیت با همکاران اقتصادی ما ضرورت دارد».

منبع: bitcoin.com