Gerdab.IR | گرداب

سیاست ما توانمندسازی شبکه‌های اجتماعی است

تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه امکان حذف شبکه های اجتماعی دور از ذهن است گفت: سیاست ما توانمندسازی این شبکه ها به جای مسدودسازی است.

به گزارش گرداب، محمود واعظی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اظهار داشت: امکان حذف یا مسدود ساختن شبکه‌های اجتماعی، به عنوان نسل جدیدی از پایگاه های اینترنتی، از یک طرف به دلیل ورود به بخش بزرگی از زندگی فردی و اجتماعی کاربران و اثرگذاری بر فعالیتهای مختلف روزمره آنها، و از طرف دیگر مزیتها و کارکردهای چندگانه و مهم این ابزار در زندگی مردم، دور از ذهن و غیرکاربردی است.

وی با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید در توانمندسازی شبکه ها به جای مسدودسازی و محروم کردن جامعه از این ابزار مهم، گفت: بر آن شدیم تا بار دیگر از توانمندی و تخصص نخبگان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در زمینه ایجاد و اجرای شبکه های اجتماعی و ارتباطی حمایت کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: ما می‌توانیم با مهیا کردن بسترهای لازم برای متخصصان و فعالان این حوزه و حمایت از محصولات بومی، زمینه همگانی شدن شبکه های اجتماعی بومی با قابلیت نمونه غیربومی را در کشور فراهم سازیم.