Gerdab.IR | گرداب

درآمد هوآوی به 60 میلیارد دلار رسید

تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۵

شرکت چینی هوآوی در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که درآمد این شرکت در سال 2015 نسبت به سال ماقبل با 37 درصد افزایش به 60 میلیارد و 800 میلیون دلار(395 میلیارد یوآن) رسیده است.

به گزارش گرداب به نقل از ترید عربی، سود خالص هوآوی در سال گذشته نیز با 33 درصد افزایش به 36.9 میلیارد یوآن رسیده است.

گو پینگ، نایب رییس هوآوی گفت: هوآوی رشد طولانی‌مدت خود را به حجم بزرگ بازار ICT که عامل محرک اقتصاد‌های دیجیتال در سرتاسر جهان است مدیون است، اما رشد ما همچنین نتیجه مستقیم تمرکز استراتژیک و سرمایه‌گذاری سنگین در تجارت اصلی‌مان بوده است. طی سه الی پنج سال آینده ما روی تقویت ارتباطات و توسعه صنایع ورتیکال و تعریف مجدد توانمندی‌های شبکه‌ تمرکز خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به یک رویکرد باز و گروهی و تعهد به موفقیت‌های مشترک ما به همکاری نزدیک با مشتریان و شرکا برای به حداکثر رساندن فرصت‌های توسعه این صنعت ادامه خواهیم داد. ما با همکاری هم یک دنیای مرتبط بهتر را خواهیم ساخت.

در بیانیه این شرکت آمده است: سه بخش تجارت هوآوی رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.

اپراتور بی.جی متعلق به این شرکت 232.3 میلیارد یوآن درآمد سالانه داشته که 21 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

همچنین درآمد دیگر اپراتور این شرکت موسوم به اینترپرایز بی.جی 27.6 میلیون یوآن بوده که نسبت به سال قبل 44 درصد افزایش نشان می‌دهد که ناشی از رشد سریع بخش‌های حمل‌ونقل، انرژی، دارایی و ایمنی عمومی بوده است.

اپراتور کانسیومر بی.جی، بخش عمده فعالیت هوآوی را در سال 2015 به خود اختصاص داده و درآمد سالانه 129 میلیارد یوآن داشته که 73 درصد نسبت به سال قبل افزایش نشان می‌دهد.

این افزایش نتیجه مستقیم افزایش تقاضا برای محصولات باکیفیت بالا است که تجربه کاربری بالایی را ارائه می‌دهند و همچنین نفوذ روزافزون هوآوی به عنوان یک برند مصرفی بوده است.

سابرینا منگ مدیر مالی هوآوی گفت: ما سال 2015 را با وضعیت مالی قابل توجهی به پایان رساندیم و جریان نقدینگی باثباتی از فعالیت‌های اپراتوری خود داشتیم. در سال 2016 ما به تمرکز روی استراتژی مشتری محور و پروژه های تحول مدیریت برای تدارک بهتر برای آینده و ادامه دادن به تقویت بهره وری فعالیت های خود به منظور تضمین رشد پایدار ادامه خواهیم داد.