Gerdab.IR | گرداب

حمله سایبری حامیان فلسطین به سایت‌های رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۳

هکرهای حامی فلسطین از سراسر جهان، هم‌زمان با 7 آوریل ، «روز یادبود هولوکاست»، طی عملیاتی با عنوان "OpIsraelBirthday" در حال هک کردن سایت‌های مهم رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش گرداب و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جبهه جهانی مستضعفین، هکرهای حامی فلسطین از سراسر جهان، هم‌زمان با 7 آوریل، «روز یادبود هولوکاست» طی عملیاتی با عنوان "Op Israel Birthday" در حال هک کردن سایت‌های مهم رژیم صهیونیستی هستند.

این گروه که خود را «ناشناس» (Anonymous) نامیده‌اند، در بیانیه‌ای خطاب به رژیم صهیونیستی اعلام کردند: «مدت زمان زیادی است که ما جنایات شما بر ضد بشریت را که در زمان آتش‌بس مرتکب شده و بدون پاسخ باقی مانده را تحمل کرده‌ایم...

اسرائیل! به نفع توست که به جنگ پایان دهی و دست از عملیات‌های نظامی برداشته و به شهرک‌سازی غیرقانونی پایان دهی؛ وگرنه هرچه زمان بگذرد اوضاع بدتر خواهد شد.

اسرائیل! ما (از این پس) هرگونه عملیات و مرگی را (در فلسطین) بر ضد گروه «هکرهای ناشناس» حساب کرده و پاسخ آن را سریعا و بدون اخطار خواهیم داد...

این پیغامی از سوی گروه‌های عملیات ضد اسرائیلی هکرهای ناشناس: از همه خواهران و برادران خود می خواهیم تا در روز 7 آوریل سایت‌های اسرائیل را هک کرده و به مدیریت آن پایان دهند.»

تاکنون هکرهای بسیاری از سراسر جهان از جمله لبنان، اردن، تونس، افغانستان، آرژانتین، پاکستان، مصر، غزه، اندونزی، اردن و دیگر کشورها در این حمله سایبری مشارکت کرده‌اند.

تا این ساعت بیش از ۴۷۸ وب‌سایت مهم رژیم صهیونیستی از جمله برخی از سایت‌های دولتی مانند سایت وزارت آموزش و مدیریت فرودگاه‌ها هک شده است.

هکرهای ناشناس اعلام کرده‌اند به حملات خود تا آزادی فلسطین ادامه خواهند داد.

طی اولین حمله سایبری با عنوان OpIsrael توسط گروه گمنامان در نوامبر 2012 هم‌زمان با حمله رژیم صهیونیستی به غزه، حدود 700 وب سایت صهیونیستی از جمله وب سایت وزارت خارجه و دفتر ریاست جمهوری این رژیم هک شد.

هم‌چنین در اقدام مشابهی که هفتم آوریل سال گذشته انجام گرفت وب سایت مجلس و بسیاری دیگر از ارگان‌ها و وزارتخانه‌های رژیم صهیونیستی برای مدتی از توقف باز ایستاد.